torsdag 6 november 2008

Små, små paket, med glimmande innehåll.


Nu har jag gjort kväll. Arbetsdagen är slut för idag.

Nu återstår en 45gradig dusch och min nya kudde!!
Mannen kom hem med den mest fantastiska kudden som en present!!
Jag provlåg på kudden då jag läste saga för barnen och mannen tillsammans med min pappa istället gick ut i Silververkstaden för att sätta upp en vägg *jaaa!* som jag ville ha...

Kudden är helt underbar! Åhh, jag längtar så!
Min mysiga bok, mitt varma täcke med nytvättade ljuvliga påslakan och min nya kudde!
Livet är allt bra underbart!!...

Imorgon skall jag smyga mig iväg på lunchen och försöka hitta världens bästa farsdagspresent till min man och till min pappa!...
Något mjukt åt fötterna kanske, eller nåt att bläddra i.
Eller något gott att inmundiga?...

Glöm inte bort vardagspresenterna!... De är det små, persoligt uttänkta gåvorna som blir de bästa. Helst skall det vara helt oväntat, både själva "fåandet" och själva grejen.
Svårt. En tuff match.. Jag hittar nog på något...
Godnatt, nu.
Min kudde rooopar på mig!

Inga kommentarer: