tisdag 2 juni 2009

Efter regn kommer solsken.




Bilder från verkstaden. 3mm breda ringar i 2mm gods. Fyrstavar 5mm och en Klassisk Silverbricka.

Idag tokregnar det ute.
Skönt för gräset!

Jag som vattnade så fint igårkväll ackompanjerad av min granne göken...

Tisdag. Veckans andra dag. Sommaren nalkas och det skall bli skönt mer fler dagar sommarväder såsom i helgen.
Ser fram emot cykelturer i grannskapet, picnicar på ängarna.
Sol på kroppen, och svalkande bad.

I morgon bör det av västerut. Lunchmöte.
Långt med bil.
Långt med tåg också men jag har inte bestämt mig för hur jag vill göra ännu.
Gillar att köra bil. Man är firare med tider. Bra musik...
Sitta i en skön fåtölj, tågets rytmiska dunkande. En god bok...

Morgonen får utvisa imorgon.

Vi har just ätit middag. Grillad Kycklingfilé.
Gott, enkelt och lätt.

Pappan kom hem med solksken i blick idag. Samtalet han "var tvungen till" hade tydligen gått bra.
Härligt.

Nu skall jag ta ett bad med ett gäng kids!
Bubbelbad!!

Inga kommentarer: