tisdag 14 juli 2009

När man minst anar det istället...


Den här silverhjärtat är på väg till en av de allra bästa Josefinearna som finns!
(Vågar jag säga den bästa utan att få smisk?!...;o)

Alltså.
Det är många födelsedagar som kommer i tåg nu.
Presenter.
Till mannen i familjen här, Lilleman, min brorsa, min bästis, osv.

Jag gillar att skicka (eller ta med) presenter och överasskningar lite närsomhelst!
Jag tror inte det har något med att jag är usel på att komma ihåg födelsedagar...
*ooops*

Fast det skall bli kul att se mannen mins minspel då han öppnar presenten från sin svärmor och svärfar.
*För där får en annan - förhoppningsvis - hänga med på ett hörn!*
Sen vet jag att de (svärfar) har en annan överasskning på gång i planerna också!
Älskade mamma och pappa!!!
Tack för att ni är ni, och för att ni tillsammans har gjort mig till den jag är idag!
(Jag VET att ni är härinne och läser! *hehe*)

Just nu är min härliga familj ute och badar i poolen - bland isbitarna - och jag "passar på".
Det är så mycket som skall hinnas med ikväll i alla fall!

Charlie och jag var på BVC idag. Han är ett mönsterbarn. Typ.
Sedan var vi förbi affären och handlade och inte heller där blev han ett monsterbarn!
Han ville köpa varsitt kinderägg till sig och sina brorsor, och vem är väl jag att hindra honom från att köpa en present "bara sådär ändå!"

Inga kommentarer: