torsdag 9 juli 2009

Änglar, Finns dom?...


Nu håller regnet på att krypa oss in på skinnet.
Barnen gick - faktiskt - till simskolan idag trots hällregn.
Pappan var med och jag fick vackert stanna hemma i - torra - verkstaden.
Torsdag. Dagen då jag absolut vill få klart alla smycken så att de hinner fram innan helgen!

På eftermiddagen märktes det tydligt hur mycket barnen saknar sol och sommarvärmen.
Inomhus är inte roligt när man är mellan 2½ och 6½år!...
Eller, tja.. De har jätteroligt - hysteriskt superskoj men det är lite för trångt för tre battingar även fast vi bor hyggligt stort...

Jag erbjöd någon ur ligan att följa med till stan eftersom en hög paket måste postas innan 18.00.
Lilleman rusade upp och hakade på!

Vi stannade till på en tygbutik och han valde mellan Spindelmantyg och Bondgårdstyg till nya sängkläder.
Tillslut föll valet på bondgårdstyget.

Det blev enormt sött då han och jag precis lagom till läggdags bäddade i lakanen och bädd-setet i hans lilla säng!

Grått, grått och tungt utanför.
Barnen sover i sina sängar. Pappan framför tv:n och jag sitter och försöker lägga in nya produkter på min nya webshop Favoritsmycken vilket inte är det enklaste märker jag.
Jag gav upp nyss och kilade hit istället.
Blogga tycker jag om...

SilverÄngeln jag gjorde idag tycker jag blev så söt på Ormkedjan!
Ormkedjan är en så vacker favorit just nu.

Imorgon är det fredag. Pappan har en dejt med en kompis, så barnen och jag blir själva från eftermiddagen.
Vi skall laga nåt mysigt till middag tillsammans.
Kanske har vi picnic? (Inomhus om vädret kräver!?)

Jag hoppas i alla fall å det starkaste att sommaren kommer åter. Snart!...

Inga kommentarer: