måndag 13 juli 2009

Sån här har jag inte haft sedan jag var fjortis...


Min mamma Hildegun påtalade att hon minsann plockat fram sitt idag, och då blev jag inspirerad!
På min bricka står "Se var dags små mirakel" och en turkos sötvattenpärla.
Charlie ville minsann också ha en...;o)
Mitt lilla egna mirakel!

Emil och Joel fick välja tyg till varsitt par shorts.
Joel har ju namnsdag idag, och Emil har vuxit ur nästan alla par shorts...

Sommarvärmen har återvänt till vår lilla plätt på jorden, vi har badat idag.
Ehhh. Jag doppade mig, typ...

Snart barkas födelsedagar i långa banor, på fredag skall min pappa genomföra sin sommarpresent.
En flyglektion.
Gissa om jag skall filma?!

På måndag blir maken ett år äldre och sedan kommer min brors och så Charlies strax därefter.
Min kommer först på höstkanten, men jag har redan bestämt vad jag skall göra för tårta. Mums!!
Choklad-Macchiato...

Emil och jag tog en långtur på cyklar idag. Härligt att jonna runt och samtala i förstånd med sin ena storkille.
Många roliga samtalsämnen.

Tänk vad fort tiden går.
Man får det så mycket "svart-på-vitt" med barn.
Härliga år som gått. Att få se dem växa upp och bli stora och förståndiga...

Idag brinner ett ljus i vårt fönster.
Våra tankar är hos min bästa väninnas familj.
Vi tänker på er, Johanna. Jag önskar så att livet kunde få vara rättvist!!...

1 kommentar:

Lotte sa...

Jag är ju ingen ankelsmyckestjej, fixar du tåringar? ;)Jag hade en tunn, mjukt rundad (som INTE skavde) förr, men den liksom har kommit bort i nån flytt:(
Förövrigt gillar jag dina skor, benhårt!