onsdag 1 juli 2009

Örhängen!




Fick nån knäpp och gjorde ett par örhängen med stjärnor.
Bara sådär...

Idag har det varit en sådan där vanlig - härlig dag.
Trotsmannen har inte trotsat så mycket, han har badat och lekt fröjdefullt tillsammans med sina bröder.
Han tog t.om ett par dopp i storpoolen. Kallt om lilla magen var hans kommentar.
Sköningen.
Jag sade att jag ville ha en kram efter middagen.
Han svarade; "Du får inte krama mig."
Jag frågade då vem jag skulle få krama?
Svaret kom blixtsnabbt; "Pappa."

Ok...

Sitter här framför datorn med blött hår hängande ner över ryggen.
Tog mig ett kvällsdopp vid 21.30. Skönt med svalkan!
Nu kommer jag att somna gott, för jag är helt klar med allt arbete som kunde göras idag.
Nej, visst nej.
Bokföringen. Det är ju Juli nu... Juni är schlutt...

God Juli!...

Ähh, så länge mina härliga kunder får sina smycken snabbt, så kan nog min egen nyfikenhet om resultaten få bero lite.
Momsrapporter och skattedeklarationer är ialla fall gjorda.

Jag hoppas på en dag med regn snart, för det är en del annat fixande som jag skulle behöva göra också.
Ladda upp lite nyheter på Älskade Barn. te.x...
Fick hem ett verktyg idag med Posten.
Jätteroligt!!

Nu är det bråttom om jag skall hinna isäng före 23.00 vilket var min plan då jag stretade upp ur sängen imorse!!...
*Rusar*

Inga kommentarer: