fredag 20 november 2009

Fredagkväll.

Fredagen är till ända om en timme och en halv.
Jag har jobbat klart och sitter och fixar med lite annat.

Lyssnar på en låt som satt sig fullständigt i min skalle.


Nynnar konstant på den. Jobbigt.

Hörde att hon - LadyGaga gjort en sak som värmer mitt hjärta och där vann hon min respekt.
Inte genom hennes outfits...;o)

Med pengarna hon tjänat - det går tydligen ganska bra för henne - hade hon köpt sin dödssjuke far ett nytt hjärta...

Idag har jag och Sigge gått på strapatsrik Powerwalk genom djupaste skogen, över de högsta rullstensåsarna och över de blötaste och taggigaste kalhyggen vi kunde hitta.
Snålblåsten ven om öronen och regnet piskade oss då vi sneddade över åkrarna längs med ån tillsammans med Lotte och Luna.

Jag åkte till stan med paketen jag skulle posta idag och passade på att införskaffa nya träningskläder.
Sådana som tål både mer kyla och vind är de jag fick i födelsedagspresent och f-ö älskar! Dags för vintern nu snart ju!

Jag såg ännu inte en enda ljusstake i något av alla de fönster jag passerade.
Längtar verkligen efter att få pynta och skapa julstämning nu!...

Nu är helgen välkommen.
Det bli barnakompisar över, och på Lördagkvällen även vidhängande föräldrar!
Johanna med familj kommer på middag och det skall bli sååå trevligt!

Nu skall vi skriva ihop en meny. Och lägga lite gott på kylning.

Trevlig Helg allesammans!

Inga kommentarer: