fredag 1 januari 2010

God fortsättning på det nya året!

Mässingsmycke! Tvenne Fyrstavar på Ankarkedja.

Har just tittat på Läckbergs "Olycksfågeln", första delen på tv.
Och fortsatt på temat "God nyårs mat". Mumsat grillchips som fanns kvar i påsen.
(Det finns fortfarande kvar! ;o)
Dagen har förflutit i familjens tecken, vilket jag hoppas hela detta resterande år gör också.
Vi har åkt snowracerar i en lång backe vi "hittat" inte långt från vårt hus.
Den kulle vårt hus ligger på börjar ju verkligen bli alldeles för liten för mina stora barn nu.
Denna "backe" vi hittat är en traktorväg ner på en åker och är väl sisådär ett par hundra meter lång, lagom brant.
Med tunga mamma eller pappa bakpå racern går det dessutom väldigt fort! :oP

Nu sover grabbarna gott, det gjordes av med en hel del energi idag, och jag anar att mitt medvetande försöker få de där grillchipsen att figurera "bränsle" som behöver tankas och inte "skumpan-var-god-igår-jag-är-i-skriande-behov-av-fett-och-salt"...
Hehe...

Kollegan är ute i verkstaden och inventerar, själv blev jag just "klar" med bokslutet för 2009.
Eftersom det är Aktiebolag mitt företag så måste den ju godkännas av en riktig revisor, men enligt mina kunskaper ser det bra ut.
2010 skall bli ett väldigt spännande år!

God fortsättning på det nya året!
Kram!

Inga kommentarer: