torsdag 20 januari 2011

Förtroende!

Vi får ju stora förtroenden att skapa väldigt betydelsefulla smycken till våra kunder!
Vi är väldigt tacksamma och överlyckliga för det.
Både Ulf och Jag är synnerligen stolta och glada för det jobb vi får ynnesten att ha!

Igår kom ett paket från en kund, Åsa Kåryd, som ville ha - liksom jag själv på mina egna älskade ringar - namnen runtom hela ringarna.

Hon skickade med sina vitguldsringar med diamanter, så jag kunde få fota dem tillsammans för att lägga ut på min hemsida.
Här är en förhandstitt på en av bilderna;


Uffe har just åkt in till stan med en låda paket som vi vill skall hinna fram före helgen, och just dessa ringar är på väg tillbaks till Åsa nu också.
Tack snälla Åsa, för ditt förtroende, både att få skapa dina namnringar du önskade dig i födelsedagspresent, och för det stora förtroende du visade genom att låna ut dina fantastiska diamantringar!

Nu har vi skapat färdigt i verkstaden för idag.
Återstår gör de beställningar / betalningar som kommer vid bankgirotransaktionen klockan 16.00.

Barnen skall få middag hos mormor som är här och hälsar på.
Hjälper oss litegrand, då jag ju kan få ont närsomhelst igen.
Operation som skall ta bort det onda är inbokad till nästa onsdag.
Tyvärr innebär detta inskrivning på lasarettet redan på tisdagen, och jag uppskattar inte riktigt att två dagar som jag uteblir från verkstaden.
Men Uffe roddar ju det mesta!
Vi räknar absolut med att inte ha några som helst förseningar i leveranserna!

Nu skall jag börja så smått med middagen.
Uffes och min.
På tu man hand... ;o)

Inga kommentarer: