fredag 18 maj 2012

Klämdag.

Och visst har jag (vi) klämt in en hel del!
Tillsammans med mina grabbar gjorde jag ett armband till mig själv i silververkstaden idag;
Silver - givetvis! Staven har fyra sidor, en för var av mina tre kids,
och en för ÄLSKADE...
Vi har gjort en utflykt till Uppsalas Leos Lekland där pappan och grabbarna stannade kvar medan jag for till Posten med dagens laddning paket, varav en expressbeställning.
En Namnring som blev rackarns läcker; 10mm bred i 2mm gods. Fastlött Hjärta i 18 karat guld;
Mäktig design. 
Jag passade på att handla, mjölk och lite sådant. Och godis passade jag också på att handla. 49:90/kg.
Så det blev en påse till kidsen.
Allt möjligt, och så ett par praliner till mamman. :o)

Mammahalsband till morsdag! Cirkel & hjärta!

Stor cirkel, och mellanhjärta med maskingravyr
Sedan gick  jag förbi NetonNet som ligger precis dörr i dörr och dreglade lite på en Ipad. Men jag måste läsa på lite först, känner jag. Jämföra, kika runt och involvera mig i tekniska termer, och sätta mig in i hur den skulle funka ihop med mig.

När vi körde hem smattrade regnet mot rutan och jag kände mig lite frusen i min tunnare vårjacka.
Så min fine man eldade på i kaminen och så badade vi i tunnan under solnedgången, eftersom molnen då försvunnit.
Lite onödigt najs. Faktiskt.

Skönt med dagar då man hinner med en hel del. Tycker jag.

Inga kommentarer: