torsdag 3 maj 2012

Presentaskar!

Igår fick jag ännu en färg på presentaskarna!
Silvergrå / Blyerts / Grafit?... Jag har inte bestämt vad jag skall kalla den ännu.
Hoppas få några tips och tyck på vår Facebooksida.
Jag kunde ju inte bestämma mig från början vilken färg jag ville ha, så nu har vi alla. ;o) Typ.
Om chefen inte kan bestämma vilken, så får kunden många att välja bland! ;o)

Jag minns det som igår faktiskt.
När den första leveransen kom.
Den stora bruna kartongen lyftes ur lastbilen med presentförpackningsföretagets stora logga på.
Jag hann knappt in genom dörren innan jag slet upp kartongen.
Inuti den stora låg flera små kartonger, och när jag öppnade en av dem och för första gången höll min egen presentask - med mitt eget företagstryck på...
Det var s t o r t...

Inga kommentarer: