onsdag 7 oktober 2009

Kommer strax!



Kolla!! Amulett i 9 karats Guld.
Här är en förhandsvisning på den, ännu finns den inte i sortimentet. Men snart!

Här sitter den på en 1.5mm Kulkedja, och jag har fallit för frestelsen - ja Amuletten är min egen! - att fästa en Prisma i Lila i en hake som fritt hänger runt Amuletten.
De nya Lila prismorna är så snygga!!
På baksidan av Amuletten har jag skrivit in barnens födelsedatum och så är det tre hjärtan på baksidan där det står "Älskade". Ett litet hjärta för varje älskat barn.

Idag sitter jag klädd i fleece.
Efter morgonens powerwalk är jag fortfarande iskall! Trots att jag blev så svettig!

Igår då det var säkert tio grader kallare blev jag alls inte lika kyld in till märgen som idag.
Konstigt. Funderar om det kan bero på att jag sprang mycket längre igår, fast med mössa?... Som jag lånade av brorsan eftersom jag råkat sticka hemifrån utan själv...
Klantskallen...

Pencillitet mot Borrelia håller på att ta slut.
Såklart - mitt i behandligen - blir jag biten av två till som sätter sig fast.
Shit, vad jag avskyr dessa äckliga djur!!

Inga märken efter dem dock.
Kanske var det den pågående pencillinbehandlingen som fixat det, eller så var det helt enkelt inga Borreliafästingar.
Eller så kommer det sen...
Huuuuu...

Kikar ut ner till vägen, men ännu ingen postbil.
Konstigt att det kan skilja flera timmar på när den kommer?!
Bara för att jag vet att det kommer en avi för att hämta ut ett paket - ännu en spännande leverens! - så dröjer det såklart... Länge...

Usch, det verkar som om det är blogginlägget är dedicerat till självömkan. Det var ju inte likt mig!!!
Skärpning, Tina.
Kolla in solen!!
På med en jacka, ut med sig och Sigge!
Tjolahopp!!

Inga kommentarer: