torsdag 28 maj 2009

En kunds historia.


Fick ett mail seeeent igårkväll då jag kommit in från verkstaden med dagens ( kvällens - nattens) laddning som skall iväg innan morsdag.
(Bra jobbat alla pappor som ger er fru ett fint bevis på uppskattning!)

Mailet kom från en kund-för-länge-sedan.

Hon hade köpt ringar med hennes och killen-mannen-sambon-grabbens namn på.
Skulle fria...

Det var drygt ett år sedan.

Igår kom alltså ett mail.
Han hade svarat "Ja", och de hade till och med fått en bebis nu!!!

Så alldeles jätteglad jag blir!!!
Vilken ynnest för mig att få ett sådant förtroende, och vad superroligt att få höra "hur det gick sedan"!!!!

Jag går runt här på morgonen med kroppen full av alldeles-för-lite-sömn men jättelycklig och glad för att jag både "får" kan och älskar det jag gör!!!

Regnet häller ner utanför, om jag inte smattrar så högt på tangentbordet så hör jag hur det faller på takteglet.
Jag ställde to.m bilen utanför carporten idag efter att ha lämnat barnen på dagis, för att allt nedrans pollen skall regna av lite....
(Fusk / snabb tvätt?!...;o)

Näpp, här kan jag ju inte sitta och vara lycklig, jag får fortsätta med det ute i verkstaden.
Det är mycket nu.
Mycket, mycket roligt!!

Inga kommentarer: