tisdag 5 maj 2009

Nyttigheter och Statistik!



Klassiska Silverbrickor från jobbet.

Idag var jag tvungen att avsätta tid till kontorsjobb dessutom.
Men jag ser på högen paket här bredvid att jag även varit synnerligen produktiv i verkstaden! Så går det när man förbereder lite för jobb-som-komma-skall!
*Guu så skönt*

Idag var det alltså momsrapportering och skattedeklarationsdags.
Kul när man ser resultat.
Från föregående år har jag hittils ökat omsättningen med 67%!
Inte illa.

Till lunch valde jag idel nyttigheter också. Eftersom jag tappat även en stor procentandel av min vikt som jag definitivt vill öka till ännu mer.
Eller skall jag säga mindre?!
Procenttappningen av vikt skall öka, men den egentliga vikten skall minska.
Utrett alltså.

Borde lägga till mer motion.
Måste hinna något roligt sätt bara...
Sommar och soliga dagar kan man ju icke lita till mol allena.
Barnen fick inbjudan till Fotbollsskola som startar nu snart! Det skall bli jätteskoj!
Charlie får hänga med på en höft. Eller på sina egna små ben såklart!
Jag tror det lutar åt joggingrundor med bra musik i lurarna för egen del.
Musik, det gillar jag. Högt!..

Radion i silververkstaden är min gamla-gamla sedan jag var tonåring, typ, eller kanske till och med innan dess!!
Inget vidare ljud, men det gör inget!
Tänkte på det en kväll då jag stod ute där och poppade på hög volym och gjorde några moves i takt. (?!!)
Tänk om någon stod därute i mörka skogen och kikade in på mig!?
*HAhaha*
Det bjuder jag på isåfall! Alldeles gratis!

Inga kommentarer: