onsdag 20 maj 2009

Nu dröjer det inte länge...




Idag har vädret hunnit med både spöregn, och som nu - strålande sol.
De stora barnen skulle på dagisutflykt - åka buss, spännande! - in till stan och gå på museum. Klädda för allsjöns väder alltså.
Eller, inte sjö kanske för de fick inte stövlar...
Men det är en svår årstid om än härlig... Man vet inte om dagen kommer med regn och eftermiddagen med strålande sol...

Nu är det inte långt kvar innan det kommer en stor nyhet!
Nervositeten killar, och jag är full av förväntan.
Jag säger ingenting ännu, det är lite mer som skall ordnas först, men snaaaaart..;o)

Idag skall en hel hög paket iväg med posten, men jag hoppas att jag får ett också...
Kedjorna sinar på löpande band.
Man vill ju inte ha för stort lager, samtidigt som man måste ha tillräckligt.
Tid är det värre med, jag skulle vilja ha några dubbeldygn nu.
Ett halvt för att sova...
Tur att det är så himla roligt!

Roligt är det också när man kikar in i min Gästbok!!

Igår fick jag en jättefin bild på en Klassisk Sivlerbricka med Hjärtan i länk om halsen på en glad mamma!

Det vore jätte - jätteroligt att få fler bilder!
Om jag får skulle jag gärna lägga in en galleri med "smycken-på" bilder.
Min mailadress info(a)alskadebarn.se och jag blir så tacksam!!

Nu barkar det åt lunch, min mage har så smått börjat påminna mig. Undrar vad det finns i kylen?...

Inga kommentarer: