torsdag 14 maj 2009

Nätverka!


Jag var ju på nätverksträff / mingel -träffa-andra-fantastiskt-driftiga-och-hjälpsamma-och-nyfikna människor igår!
Jag skulle behövt minst femton timmar till där!
För -Oj- vad många människor man velat prata mer med!...

Man har jobbat hela dagen, och komemr på "mötet" ända fram till sena kvällstimman, men när man går därifrån!? Med vilken härlig stuns i stegen!!!
Energin är på topp, man vill bara prata och lyssna och jobba mer!!

Arbetslust och skaparivern vill absolut inte gå och lägga sig fastän mörkret sänkt sig över skogen!
Man vill smida!! Både planer, prototyper och jobba med webutvecklingen!
Stora saker på gång har jag ju redan nämnt, och med detta möte i ryggen kommer det att bära av kanske längre än jag trodde från början!...

Idag bär det av på ett möte, men jag skall försöka hinna med en hel massa annat också! Tror jag skall försöka klämma in mig själv på ett hörn också.
Kanske en latte ute i solen?...

Inga kommentarer: