fredag 29 maj 2009

Solar mig i glada kunders härliga tackmail i helgen - också!!


Klassiska silverbrickor på kulkedja, en klassiker...

Jag skulle aldrig skryta med "mina smycken på kändisar" eller avslöja mina "hemligheter", men nåt jag vill skryta med och verkligen ta till mig den äran av är alla härliga mail jag får och inlägg i min lilla gästbok!!

Här kom ett mail en kväll då jag var som tröttast.
(Det har varit synnerligen intensivt - och glädjande - nu innan morsdag och studenten ett tag..)
....................................................................
Jag blir helt tårögd, och håret på armarna står rakt upp.
Fantastiskt! Jättefina! Skarpa kort!
Har pengarna kommit in ordentligt?
Så fina brickorna blev, och visst var det rätt storlek på kedjan, för att inte ta bort vyn av namnen.
Jättefina!
Jag saknar ord, faktiskt, utan att överdriva, jag är mållös!
Tack tack tack! för allt ditt jobb med detta!
Jättetack!
Jag ska rekommendera dig till alla som vill veta! Och till de andra också, de som ännu inte vet att de har behovet!
Stor kram och jättetack igen!
....................................................................

Helgen kommer med stora solen på nära håll, och jag tänkte hinna njuta av den riktigt ordentligt i helgen.
Ni vet, så där kvalitativt, samtidigt som man hinner få en hel massa gjort.
(Och det inte ute i silververkstaden nu under helgen...) Ute!! På tomten!
Poolen skriker efter att bli iordninggjord och redo för glada bad.
Färgen skall skrapas från altanräcket, altan skall byggas och gräs skall klippas!
Tjihooooo!!!

Glada ungar ute som hjälper till (?...) lunch och fika på trädgådsbordet!
Några vänner, liv och rörelse!
Men!!!
Jag tänker sannerligen unna mig en timme i hängmattan också!!

Inga kommentarer: