måndag 26 januari 2009

Bye bye baby...

Idag sålde jag Charlies vagn.
Den har stått i vår andra-hall länge nu.
Inte fått rulla på flera månader...

Charlan vägrar ju vagn.

Men det var lite vemodigt. Nu ÄR det verkligen ingen bebi längre.
Storkillen...

Han blev ledsen då han kom hem från dagis och jag berättade att hans vagn nu fått en ny liten bebis som skulel använda den.

Som tur är har ju Charlie fortfarande kvar tvillingemmaljungan jag köpte åt honom som sov-dagisvagn.
För han ÄR ju inte helt utan vagn, OM han skulle vilja åka igen.
Han log mot mig. Kavat; -Javisstja!

Vagnen som står i dagisförrådet, och som personalen gääärna skulle vilja låna ut till någon annan, mindre som fortfarande sover på dagen... ;o)
Charlie blir stor med stormsteg!!!
Inte sjutton minns jag att det gick såhär fort sist?!...

Även om mina sexåringar var 2½ för sisådär några månader sedan...

Livet har lagt in en högväxel och gasat upp till 120. På nolltid...
Hoppas snart vi svänger in på någon härlig landsväg och hinner njuta av utsikten igen...

Inga kommentarer: