lördag 17 januari 2009

Äldre version av www.alskadebarn.se


Nu är det tydligen en sida - inte uppdaterad sedan innan Jul - som ligger ute.
Och inga kontaktformulär fungerar.
Men, beställningar kan ju läggas via mail ( hittas b.la under "Kontakt") och det har många förstått!

Jag ler åt minnet då jag satt med upp-över-öronen-panik då websidan låg nere igår, men precis då jag fått igång mailen igen.
Två beställningar av försynta människor;
"Ditt kontaktformulär fungerar inte men får jag beställa här via mail istället?"

Självklart!! Det går jättebra!!...
Jag blev så glad!...

Hua för igår.
Det är inte roligt när jobbet är "stängt".
Och man tycks inte kunna, ha kunskap att göra någonting åt det...

Och min lilleman nummer två som råkade ut för magsjuka igår, på benen, pigg och glad idag.
Hoppas det bara var en sån engångs för honom!!
Och jag vill INTE ha!!!!!

Pyttemannen och pappan håller som bäst på med tvätten.
(Blir ju mycket tvätt med tre barn, speciellt med magsjuka....)
Pappan berömmer och utnyttjar vår lille 2åring till att springa över hela huset med vikt tvätt till de olika byråerna och garderoberna.
Lillemannen tar sin uppgift på allra största allvar och jag hör hans små fötter pinna mot trägolvet i ivern att utföra sitt jobb!

Härliga unge!! Han har jättekul!!!

Nu väntar jag med tillförsikt på antingen ett mail från min webleverentör med instruktioner hur jag komemr åt att ändra / uppdatera min websida till den senaste versionen, eller på att min webmaster skall komma hem från mässan.

Tyvärr blir det ingen mässa för oss, den här gången heller.
Jag vill absolut inte lämna sjuka barn till någon barnvakt. Och att lämna pappan själv med sjuka barn låter inget vidare heller, bara för att jag skall få ha roligt...

Då stannar jag hemma och så gör vi något roligt - som vi klarar av - tillsammans istället.
Mässor kommer fler.
Barnatiden.... Om den går lika fort som bebistiden så gäller det att ta tillvara på varenda minut...

Om nya kunder också hittar in på min blogg, så ha tillförsikt, min webshopsajt
Älskade Barn AB. Namnsmycken. kommer snart att vara igång som vanligt igen!

Appropå "hitta till min blogg";
Igår "Kaosdagen" var det all-time-high läsare här! Hela 50% helt nya unika läsare!...
*Skrämmande spännande faktiskt!*

Inga kommentarer: