måndag 19 januari 2009

Karantän...


Alla tre barnen ligger på golvet och leker med Lego.
Då smiter mamman ifrån två ögonblick...

Min websida har små barnsjukdomar efter flytten från ena webhotellet till det andra.
Håller på att lösas som bäst.
Det är jobbigt då jag inte vet hur man gör, men jag får hjälp!..

Just nu fungerar bara "medelanderutan" i kontaktformuläret, och det ser lite konstigt ut i min inbox då alal beställningar kommer in med bara "namnen" / "Texten" som skall stå på smycket... :ó(
Men, jag jobbar vidare med att få det att funka, snart skall det vara som vanligt igen, och det skall bli sååå skönt.

Mina barn har inga barnsjukdomar, men väl konstiga magar.
Kräksjukan har lagt sig, och vi "roar" oss med efterdyningarna.
Evigt spring på toa, och sjutton blöjbyten i kvarten på lilleman.

Det vackra i kråksången är att både pappan (hypokondriker) och jag klarat oss!
Skål, för det!!

Nu hör jag Legotornet rivas från lekrummet, bäst jag kollar upp det...

Inga kommentarer: