lördag 3 januari 2009

Mammans tur till staden på egen hand...


Det var en väldig massa paket som skulle iväg med posten idag.
Mamman var visst riktigt produktiv inatt tycks det.
Verkar som om bankerna har lite små-mellandags-system, för någon dag kommer inga betalningar sedan kommer MASSOR.
Synnerligen turbulent i planeringen.

Idag efter frukost frågade jag vem av storgrabbarna som ville med på stadstur.
Ingen.
?!!!

Mamman fick åka själv.
Namnsmyckena omsorgsfullt nedpackade så att absolut ingenting kan hända dem i posthanteringen.
In till Postombudet. Vad glada de skall bli av den högen med rekommenderade brev som skall registreras.. ;o)

Jag hann t.om in till butikerna en sväng.
Mina storgrabbar fyller ju sex år nu, den sjunde januari...

Det blev som jag förstod ändå.
Alla presenterna delades ut omgående då jag kom hem.
De blev överlyckliga!

Attans. Nu måste vi in en sväng till. Några paket skall det ju has förstås.

Nu ska jag montera ihop mormors present. Hon fyller år den femte, och skall firas imorgon med en rejäl familjemiddag! Underbart!!

Inga kommentarer: