fredag 16 januari 2009

www.alskadebarn.se ligger nere!!

Jag jobbar som en tok för att få det att funka.

Nu har jag i alla fall lyckats fixa så jag kan ta emot mail och skicka via
info(a)alskadebarn.se

Nu är det "bara" websidan och de två andra mailkontona knutna till min Outlook som skall fixas.

Det är svårt när mani nte kan.
För jag kan inte. Jag tokchansar. Och Tokchansar på nytt när det inte funkar.

Hua..
Det här var den värsta dagen på länge!!!
För nu har nästa i barnaskaran gått och fått magsjukan.
Samtidigt som jobbmobilen ringer.

Hoppas attni därute vet vad det innebär / förstår att vara mamma/webmaster/yrkesmänniska/kund/osv..

För emellanåt tjorvar det ihop sig rejält!! Allt på samma gång, samtidigt med full kraft.

Nu har pappan hamnat framför tv,n med fjärrkontrollen. Jag skall ta mig ut i verkstaden och smida dagens beställningar.
Det skall bli skönt. I mitt eget forum, där jag hör hemma...

Imorgon blir det ny jakt på att få igång min websida.
Som f.ö tycks komma upp och försvinna med jämna mellanrum.
Hoppas det fungerar igen, snaaaaart!!

*phu*

2 kommentarer:

Ulle sa...

Du är stark! Så du kommer klara detta lilla data trubbel galant!

Har läst din blogg ett tag nu (sen jag maila dig för över 1 år sedan) så jag är helt övertygad om att du kommer att klara det ;-)

Och jag samlar mod för att lägga "den rätta beställningen", återkommer!

Tina - alskadebarn.se sa...

Tack snälla du för en härlig kommentar!!
Den kändes fint att höra!!
Ända in i hjärtat!...

Nu skall jag kämpa på!