torsdag 22 januari 2009

Äntligen helt friska, Nu jobbar mamman som hon skall.


På dagtid.
Barnen gick första dagen på dagis idag efter sjukperioden.
Jag jobbade på dagen, och det var länge sedan kändes det som...
Många natt-timmar har det smitts härute på landet...
Idag tog jag en låda med paket som skulle skickas och for in med till Postens Företagscenter, så de hinner fram innan helgen!

Imorse visade vågen på 4 kilo minus. Härligt!!! Mitt kämpande har gett resultat.
Snabbt!!!
Firade med en lång promenad mellan alla ärenden jag hade i "stan".

Ledig torsdagskväll alltså.
Borde göra lite te och sätta mig i soffan bredvid mannen.
Vi har inte setts så mycket under den gångna veckan.
Han jobbar dag, jag är hemma med kids.
Han kommer hem, jag lämnar kids och går ut till jobbet.

Japp. Så gör jag.

Inga kommentarer: