fredag 24 april 2015

Förlåt för vad jag sade när jag var hungrig...

Alla som känner igen sig - upp med en hand! ;)
Smycke;
Förlåt för vad jag sade när jag var hungrig
En silverbrickan med högst personlig, handstansad text. Litet attityd kan man säga.
Visst känner vi nästan alla någon man skulle vilja ge dem till.
Här var igenkänningsfaktorn hög. Jag har mycket känsligt blodsocker, typ.

I alla fall.
Historien om hur detta smycket kom till.
Jag har lovat ( tvingat och peppat!) mig själv att kör man eget företag och råder över sin tid och är sin egen chef, så skall man banne mig motionera. Så - på med lurarna i surfofånen och på med en podd. (Tycker det är lite knöligt att jogga till musik! Så lätt musiken hamnar i otakt! ;o)
Morgonens podcast Hemma hos Gry.
Kommer iväg en bit, Gry & Alex snackar med Praktikantmalin om "Tröjor med tryck".
Alex säger till Gry att han minsann skulle ge henne en tischa med texten "Förlåt för vad jag sade om jag var hungrig" och han säger det så kul, och Gry skrattar - och jag blir tvungen att stanna och skratta!

Klart vi skall ha ett sånt smycke!

Inga kommentarer: