torsdag 4 oktober 2018

Krigare har Ärr

Igår fick jag feeling ute i silververkstaden, det är ju i alla fall oktober - RosaBandetmånaden...

Jag har funderat på prissättningen och även fått frågan om "går någonting av det till cancerforskningen?".
Såhär är det. Cancerforskningen ligger mig mycket varmt om hjärtat då jag stirrat denna avskyvärda sjukdom djupt i vitögat själv, även om det inte var just i min egen kropp. Jag bidrar själv mycket på grund av detta.
Att välja att "tillverka och sälja" med delar av - försäljningen - omsättningen - vinsten (och hur stor blir den då?..) till forskning är en tanke man kan fundera över, men jag har valt att göra såhär:

Priset på detta smycke och vår arbetstid är satt så lågt att man kan om man så önskar välja vilken cancer/forskning man vill själv bidra med en valfri slant till. ♥

"Krigare har ärr" - priset har jag vi valt att sätta till 399:- och givetvis är allt vårt hantverk och delar i äkta 925 sterling silver. :)

Beställer gör man som vanligt på mail: info@alskadebarn.se  eller via hemsidan; www.alskadebarn.se

Inga kommentarer: