tisdag 28 september 2010

Trestav!

Vi har ett unikt namnsmycke med plats för tre namn!
Ett på var sida! Här är en Trestav med Spinnhake, allt i 925 Sterling Silver!

Vår Trestav är 6mm i diameter,och har längd efter namn!
Med vår Spinnhake snurrar hänget fritt och man vet aldrig vilket namn som hänger framåt!

Just nu har vi rena rama ruschen i verkstan! Det är idel springande ut i verkstaden och in på kontoret för att svar i telefon och kolla mail.
Härligt att man får röra på sig! ;o)
Motion är viktigt och även om jag verkligen gillar mina motionsrundor tidiga mornar, så är det ju en bonus med "vardagsmotion" som man gör i bara farten!

Ikväll tänkte jag försöka sova in någon timme, men jag är glad att jag hittade tiden att skriva några rader här, så jag kan gå tillbaks om något år, och bli lite "informerad" om hur det var just nu, då!.. ;o)

1 kommentar:

Re-dizain sa...

Häftigt!
Motionen får man verkligen inte glömma trots tidbrist:)
Mycket kul att hitta hit!!