måndag 25 oktober 2010

Högtryck!

är det inte riktigt vädermässigt. Eller skall jag förtydliga - temperaturmässigt här inte.
Ute glimmar frosten ikapp med solen från den klarblå himlen och gräset liksom frasar då Sigge rusar runt.
Inne sprakar brasan, men värmen når inte riktigt ända hit bort till kontoret.
Verkstadens förkläde har fått byta mot en fleecetröja med långa ärmar.
Inte så jättevettigt då man löder och "jonglerar" med gaslågan, så jag skall kika efter något bättre lämpat...

Ikväll tänker jag göra kväller tidigt. Nu snart rent av!
Martina Haags Brommabok väntar på nattygsbordet och jag är trött faktiskt, så något sådant lättögnat passar mig fint ikväll.

Mången sen timma har det blivit både i verkstaden och framför datorn nu en tid.
Mycket som skall ordnas, mycket inspiration som vill få utlopp och massor av roliga och spännande projekt som vill sjösättas!

Men nu skall högtrycket på i badrummet, för här skall skrubbas! Polermedel och silverrester skall tvagas av innan jag kryper ner i nya härliga lakan!

På återhörande, mina vänner!

Inga kommentarer: