tisdag 28 december 2010

Nyårsmagi...

Ikväll skall vi ut i verkstaden och skapa lite nyårsmagi för våra kunder!...
Så många frierismycken, och "Vill-du-gifta-dig-med-mig"smycken vi fått den äran att få beställningar på iår!!

Och många nu efter jul, till och med!

Det är faktiskt rent magiskt då man såt ute i kyliga verkstaden och sågar, när man tänker på vilken betydelse varje stycke silver eller guld kommer att få, för någon annan...

Barnen är hemma på jullov, och vi jobbar lite i skift.
Jag smider i verkstaden, och Uffe roddar barn och lagar mat!
Sedan tar vi en pulkasväng, bygger en snögrotta och rastar vovven.
Sen. på´t igen!

Vi har många julklappar som kommer fint till pass när man är hemma.
Fast idag tog Uffe barnen till 2stan" och premiärskrillade med alla de nya paren skridskor!
Succé!!

Det gjorde en specialleverans jag åkte in med också!
Bild kommer snart, men jag kan ju aldrig avslöja en hemlighet i förväg, eller hur?...

Fantastiskt vad det värmer med alla Tackmail, och att få ynnesten att höra alla glada kunder i gästboken!
Idag fick jag to.m ett SMS!...

Kunde jag skulle jag krama er allihop, älskade kunder!

Här hittade jag ett coolt smycke, specialbeställt med lite smalare Klassiska Silverbrickor i en Budskapsamulett.

Inga kommentarer: