onsdag 16 januari 2013

Namnsmycken / brickor i silver eller guld

Jag gillar ju både silver och guld.
Blandar gärna! På ena handen, vänster sitter förlovnings & vigselringarna. (Tillsammans med en smal en i guld också, med barnens namn runtom. Denna ring kom till av rejäl viktnedgång och vigselringen riskerade att åka av om jag  inte förminskade den. Med stenar i... Krångligt... Så jag gjorde en smal guldring och satte barnen på den istället! Tadaa!)
På höger hand sitter mina tre älskade silverringar. Tre smala, 2mm breda och 2mm tjocka där ÄLSKADE står på ett ställe, sedan har varje av mina tre barn varsin ring där deras namn står flera gånger runt om hela!

Men i alla fall, 
Vår populära Klassiska bricka / Namnbricka finns i antingen 925 sterling silver, eller 9 karat guld.
Klassisk bricka 9 karat guld. 5mm bred i 1mm gods.
Detta guldnamnsmycke har gravyerats med maskin,
typsnitt nummer 5
 Formen är stilren och enkel. Det vackra är ju namnet eller ordet som vi präglar smycket med.
Namnsmycken är väl det enkla och vackra att bära sina älskade med sig varje dag? Jag sitter så ofta och snurrar på mina älskade namnringar!..
Klassisk silverbricka, 925 sterling silver.
Hela 7mm bred i 3mm gods. En knubbis!
Mina namnringar påminner mig varje dag om vad som verkligen är viktigt, på riktigt!

Inga kommentarer: