torsdag 25 juli 2013

Nu blommar det!

Idag när jag åkte till Posten med alla paket hann jag in en sväng på en blomsteraffär!
Jag hade min yngste son Charlie med, som om vi åkte på ett litet äventyr! Jag hittade en kolossal Doftpelargon som numera sprider en ljuvlig doft i mitt hem!
Doftpelargon
 Charlie hittade i ett hörn av butiken en -sak - och förälskade sig fullständigt! Jag kunde inte motstå hans bön, så nu har min lilleman ett alldeles eget husdjur.
Så fort vi kom hem bar det av på jakt!
 För Charlies nya husdjur är väääldigt hungrigt!
 Länge fick vi gå omkring på grusvägaren i skogen tills Charlie var nöjd!
 Vad säger ni - tror ni han kommer att kunna somna inatt?...
Köttätande växt...

Vi har ju smitt en hel del smycken också förstås! Långt in på nätterna, för det är sannerligen till min stora glädje ingen "lugn och ro" / tråktid / lågsäsong på sommaren hos oss inte!
Jag ääälskar mitt jobb!!
Här är några bilder!
Namnhalsband "Familjeträdssmycke".
Stora silverhjärtan, Skyddsängel och litet silverhjärta

Namnhalsband i ny design!
Jag kallar den än så länge; "
Mindre Klassiska silverbrickor, 5mm breda i 1mm gods,
 integrerade på 2.5mm Ärtkedja 45cm"

Skyddsängel i silver med maskingravyr i fållen

Förlovningsringar & Vigselringar med maskingavyr.
Hjärta i 18karat guld både ovanpå och på insidan

Trestav med maskinfräsning. Spinnhake så den snurrar

Maskingraverad Fyrstav

Inga kommentarer: