torsdag 15 maj 2014

Säg det med ett smycke!

Idag har vi hunnit massor! Men nu är jag helt slut!
Morgonjogg - som jag tvingar mig ut på varenda morgon nästan, och idag var det dessutom klarblå himmel då jag gav mig av! Så underbart att se och känna solen igen!
Sedan beställningsbesvaring på kontoret, och en rackars massa silversmide!

Två av barnen är nyklippta - jag har tre, men den ene elvaåringen ( jag har två ) har liksom långt hår...
Långpromenad med de båda elvaåringarna och hunden medan lilleman & pappan var på fotbollsmatch, sedan garderobsrensning ( vad mycket man samlar på sig!!!...) och dammsugning ( vad mycket damm och skräp man drar in!!!...)
Nu skall jag duscha, och lägga mig på soffan med en bok en stund. Sedan har jag ett smycke till som jag vill göra idag...
Här är några av de vi gjorde idag:
Brett läderarmband med gravyr som oxiderats. Silverbrickan har hamrats för att få den "slitna" looken.
Brett läderarmband med silverbricka, Studentpresent
 Vi sätter din kärlek på ett smycke. Säg det med ett halsband. Här har vi graverat både teckningar och egen handstil.
Teckningssmycken med handstilsgravyr
 Viktiga meddelanden, din kärlek, hand eller hennes nman - eller några väl valda ord?
Vad vill du ha graverat - ellr handstansat på ditt smycke?...
Klassisk silverbricka, handstansad text: INGET SLÅR TUR

Inga kommentarer: