onsdag 11 november 2015

Välkommen till min hemsida!

Jag har med god hjälp och "learning-by-doing-utbildning av en kompis ( två faktiskt, men vid olika tillfällen) knackat ihop sidan i HTMLkod.  Är mäkta stolt över den faktiskt!
Älskade Barn - en hemsida
Direktlänk till hemsidan --> www.alskadebarn.se
Minns hur vi satt i begynnelsen... Företagsnamnet hade jag. Logotypen ( kronan ) hade min ene son ritat på dagis, och det var så som stod på märklapparna jag specialbeställt.
( Läs om hur det gick till med själva företagsstarten på hemsidan: Min Saga... )
Jocke; "Vilken färg vill du ha på sidan då?"..
Jag; "Kanske ORANGE! Den färgen gillar jag, en varm och inbjudande - glad färg!"
Så vi gjorde logotypen i orangeskalor också. 
Sedan tänkte jag i mitt stilla lilla sinne att med tiden kunde jag nog få till alla bilder enhetligt med en bakgrundsfärg..
Vilket inte hänt än. Men jag tycker nog faktiskt att det blir lite gladare mer mera färger, eller?...
Älskade Barn är ett registrerat varumärke
Vi har registrerade domännamn, och är ett registrerat varumärke sedan 2006.
I snart tio år har vi smitt personliga smycken till tiotusentals kunder. Det är en fantastisk "tripp down memorylane" för mig att sitta och bläddra igenom de gamla beställningspärmarna här på kontoret.
Jag kan liksom inte med att avyttra alla beställningspapper, så de står i en hel bokhylla här bakom mig.
Bevis på vad jag fått förtroendet att skapa. Människors kärlek på ett smycke helt enkelt.


Inga kommentarer: