onsdag 2 november 2016

PMS armband!

"Älskling, jag har någonting åt dig. Åt mig. Åt dig!..."
PMS-armband i flätat läder med silverlås,
 äkta sötvattenpärla som färgats röd och så Silverbrickan...
Att bära ett armband med lite information / en liten varning kanske kan vara klokt, i alla fall för omgivningen...
Eller som en liten påminnelse åt sig själv?... PMSarmbandet gjorde jag i flätad läderrem med silverlås, och stansade in PMS på en liten Rondell, 10mm i diameter.
För att mjuka upp intrycket lite satte jag på en sötvattenpärla i kärlekens färg, rött.

Jag kan såklart göra "PMS-armband" med annan text istället. "Mancold", kanske?... ;)
Kika in på min hemsida, det finns oändliga möjligheter att designa sitt eget PMS-smycke, eller personliga smycke. www.alskadebarn.se

Inga kommentarer: