måndag 23 juni 2008

Semester.... Snart...


Nu är det bara dagar kvar, tills jag får min hett efterlängtade lediga vecka tillsammans med min familj, och med två av mina närmsta vänner och deras familjer!


Vi har hyrt hus på en ö, och drar iväg på lördag morgon.

Det skall bli så ljuvligt...


Sola, bada, läsa en tidning!!!

Bara tanken på att kunna slå upp en pärm och läsa lite lättsmält nöjesläsning får mig att känan en hisnade känsla i magen!


Att mitt företag går bra, det går inte att ta miste på!

Jag älskar varje sekund att hålla på med det! Allt!!

Silversmedjan, tillverkningen, inköp och design! Produktplanering, och sökandet efter den perfekta nyheten!

( Som f-ö är på gång, men inte förrän efetr min semester!)


Jag älskar att sitta med bokföringen och rodda siffor.

Att boka bankmöten för smidigare betalningslösningar, och att komma på förbättringar i mitt egenhändigt gjorde inventeringsprogram.


De är ett stort nöje att jobba med min lilla hemsida! Vilken jag säkert kommer att behöva hjälp med inför en liten förändring/ förbättring jag har avseende att genomföra.
Men jag skulle bra gärna vilja ha tiden att lära mig göra det själv!


Den stora glädje jag finner med alla härliga kunder, och alla goa mail jag får!


I dag när jag stod vid bänken och polerade så fingrarna glödde kikade jag ut genom de stora förnstren på den prunkande sommargrönskan som vajade i vinden.

Löven fladdrade vil i den starka vinden, och jag hörde mina barn skratta i sandlådan utanför.

Pappan satt på muren med händerna bak i nacken och begrundade sitt livsverk som stojade i sandlådan.

Jag är så lycklig. Oförskämt lycklig känns det som ibland, när man liksom kommer på sig själv med att bara fullständigt njuta av sitt liv.


Min stora lycka att ha ynnesten att jobba hemifrån, mina älskade barn som leker med sin pappa - på föräldra"ledighet" hela långa våren och sommaren...

Att få jobba med det an tycker är allra roligast!

Barnen, som är små under av välvilja, bus och upptåg.


Vore det inte för att jag verkligen borde ta tag i min kondition och hela Beach-2008prylen, så vore allting komplett!...

Jag måste verkligen ta mig tid igen! Satsa på min egen kropp, att förlänga livet lite!...

Inspiration, Kom till mig!!!

Inga kommentarer: