torsdag 24 november 2011

Tid.

Har du märkt någon gång att man liksom inte hinner med. Riktigt.
Så känns det för mig.
Men jag vet inte vad jag inte hinner med, för jag hinner ju trots allt - och jag vill ha mycket att göra.
Men jag har inte hunnit blogga. (Nähee?!)
jag har inte prioriterat att blogga. Felåt.

Men vi har gjort smycken i silververkstan och gravyrverkstan! OJ! Vad vi har gjort namnsmycken, bildsmycken och avtryckssmycken!!
Två nyheter, Wordfeudsmycket och
det här: Silverpuss!
Uffe graverar ditt eget avtryck på en silverbricka som är 15*15mm och 1.3mm tjock.
Vem vill du pussa i Jul?..
Kanske en morgongåva till honom, att bära en av dina kyssar i halsgropen?...

Vi har smitt Silverkors;
Den populära Lyckoamuletten med det bulliga hjärtat inuti;
Flaggskeppen "Klassisk Silverbricka" och Namnringar i långa banor!
Skyddsänglar i silver, här med maskingrayvr;
Namnarmband i många olika utföranden! (Alla msycken tillvekras ju unika på beställning, och det är så kul att få förverkliga kundens egen designidé!
Och så hjärtan förstås. Älskade hjärteformer!..

En sak vet jag i alla fall jag önskarönskarönskar att Tomten skall komma med till mig; en ny dator. En snabb en, så jag åtminstone slipper slösa min tid på att denna gamla skruttburken skall ladda vidare!

Tjolahopp på er, nu skall jag utfodra mig och barnen! Tacos en torsdagskväll känns helt ok!

Inga kommentarer: