fredag 20 juli 2012

GRATTIS på födelsedagen!

Käre make och tillika fine kollega! Idag fyller han år!
Tjofadderej vad vi sjöng för honom då han som sötast låg och nassade på morgontimmen!
(HahAAAA! vad han hoppade till då jag och barnen och mormor klämde i!! Hahahaha!)
Presentöppning och frukostsmulor i sängen senare blev det lite jobb i alla fall.
Han fick 4 kubik klyven ved som skulle forslas hem, lite snygga tischor, en musikmaskin, en flagga och ett par kuvert.

Och så fick han jobba i guld idag i silververkstaden och med gravyrmaskinen. Och bara det!! ;o)

Äkthetsstämplar på alla våra smycken, givetvis! Här 18 karat Guld.



Nu skall jag vattna lite blommor ute, för inte var det mycket regn som kom idag inte, trots att det kom preciiiis då jag satt mig i solskenet med en java och ett magasin....


Sen skall jag göra ett namnhalsband, lägga barnen och sedan tänker jag ta min bok och lägga mig och läsa en stund.
För imorgon är det en annan dag.

Inga kommentarer: