lördag 4 maj 2013

Ja. Jag har jobbat. ;o)

Så jag har inte hunnit med blogg på ett par dagar...
I går var jag på ett möte i stan med några andra företagare, och jisses, jag fick så många komplimanger att jag trodde jag lurats!.. ;o) Shit, vad glad man blir av komplimanger, jag skall absolut se till att bli ännu bättre på att dela ut dem, för det är också roligt minsann! Att göra folk glada!
jag skall nog bli jultomten i nästa liv. Fast jag skall inte skrämma små barn!..

Så - här kommer en liten kavalkad på en del silversmide från silververkstan de senaste dagarna!
Klassiska silverbrickor med Hjärtan-i-länk-berlock.

Förlovningsringar med infattade stenar på en, och den
andra lite bredare. På önskemål förstås!

Ett vänskapsarmband med maskingravyr.
En hel maaaaaaassa text! Kärlek!

Personliga ringar med maskingravyr, och ett hjärta
i 18 karat guld!

Omlottringar med namnen stansade på frihand
med typsnitt 1mm original

Silverhjärta till en syster! Fullt av kärlek såklart!

Silverhjärtan

Fotavtryckssmycke 18 karat guld

Manschettknappar med monogramgravyr

Manschettknappar med handstansade namn

18-årspresent - ena sidan

18-årspresent - andra sidan

Inga kommentarer: