tisdag 24 juni 2014

Hur skulle DU ställa frågan?

Frieriring på eget vis!
Om du skulle ställa den " stora frågan" - hur skulle du ställa den då?...
Om du vill ställa den med ett smycke, hjälper jag dig gärna!
Jag smider ditt eget frierismycke i min egen silververkstad. Smycket blir lika unikt som ditt frieri.
Ett minne för livet!

På bilden är en Omlottring handstansad med texten "VILL DU BLI MIN HANDYMAN".
Omlottringen är öppen, och ställbar i storlek så den passar alla.
Så kan ni ju tillsammans sedan välja förlovningsringar och vigselringar och prova ut storlekarna ordentligt.
Denna frieriring blir ett minne att bevara för livet.

Jag är enormt stolt och glad över alla personliga smycken jag och min man Uffe får tillverka till så många!
Kika gärna in i vår Gästbok där många av våra kunder till min stora glädjekälla skrivit några rader!

Inga kommentarer: