torsdag 4 december 2008

Silver i Julklappspaketen...


Många klappar har jag gjort! Och många är det kvar att göra ikväll.
Bäst jag låter pappan sitta och njuta av sällskapet av trenne söner, medan jag pallara mig ut i verkstaden för att fortsätta tillverkningen.
Pausem bestod i att hämta tre härliga kids från dagis där de firats med tjusig Nobelmiddag!
Tre rätters lucnh, och alla barn uppklädda till tänderna.
En snabb flyktig tanke lekte i min hjärna i morse att klä Charlie i en av storebrorsornas smokings. (De bar dem på vårt bröllop för några år sedan...)

Han fick istället en snygg Po.p Piké och ett par svarta Velour-ÄlskadeBarnbrallor.
Emil och Joel valde Gröna manchester byxor, vita tshirts och Olivgröna Velourcardigans. Likadana, tvillingar som de är...
Så fina, mina ungar!!

Inga kommentarer: