fredag 5 december 2008

Paket till Julafton!!




I helgen skall jag försöka handla några paket själv också. Det har bara blivit tillverkning av andras paket än så länge.
Men jag har listan klar, och vet vad jag skall köpa.
Men inte vart.
Älskar Klappjakt, och leta rätt priser på rätt varor.

Jag fick ett paket idag!!
Med posten kom mina nya trycksaker till Aktiebolaget!
Har ju visat bild på det här längre bak i bloggen, och nu är de alltså här!!
Jodå, faktiskt tillsammans med några julklappar jag passade på att beställa.
*hehe* Jag vet vad några i min familj skall fåååå!

Idag hade lilleman inte velat sova på dagis, och eftersom han inte vill sova middag hemma längre på helgerna så har vi "okejat" om han inte vill somna på dagis.
Idag var första dagen han vägrat.
Han var så trött, lille busen!
Somnade i soffan "på alla fyra" typ!
Sötstruten! Varmt och gosigt framför brasan, storebrorsorna vaktande på varsin sida, Pappan i saccosäcken. Alla framför tvn.
Jag - inne och vänder - måste ut i tomteverkstaden igen.
Men jag förevigade synen...

Vi fick Tacos till middag sedan som pappan lagat.
Kidsen käkade glass och jag tog igen mig vid köksbordet med en kaffekopp.
Fredagsfrid.

Nu är helgen här.
Som vi har längtat. Efter att få tända ännu ett ljus i ljusstaken på bordet!
Våra mornar är så skumma, i skenet från ett enda stearinljus på frukostbordet...

Passar på att önska Alla Er en Härlig Helg!!

Inga kommentarer: