tisdag 10 maj 2016

Fantastisk Feedback!

Idag plingade det till i min mobil när jag stod ute i silververkstaden. Jag hade fått en bild.
Och några jättefina ord!

"Tack så himla mycket för den vackra ringen, jag är sååå nöjd!
Ni är fantastiskt duktiga och jag är så glad att ni har gjort flertalet ringar till mig!! Bär mina ringar med stolthet!
Slät förlovningsring, Vigselring med fem infattade cz-stenar,
och så en ring med barnens födelsedatum på insidan
och en rejäl 5mm klofattad cz-sten.
Tusen Tack för fina ord om de smycken vi tillverkar, Jag & Ulf.
Det är en ära att få smida ringar och tillverka halssmycken och armband och örhängen på beställning och er egna designönskemål!
Kika gärna in på vår hemsida: www.alskadebarn.se eller min Instagram för fler bilder.
(KLicka på ordet ovan så kommer du dit! )

Jag hjälper dig mer än gärna med ditt eget smycke.
Vi smider bara i äkta silver, eller guld. På beställning, i vår egen silververkstad och gravyrverkstad.

Inga kommentarer: