tisdag 19 januari 2010

Gudmors Design...


Födelsedagspresent till Sofia från Gudmor.
En granne till mig kikade in och beställde en gåva med egen design! Så jag kikade tillbaks till henne; Majemajelund.

Idag tog vi en spurt i skidspåret, jag och kollegan på lunchen.
Snabbt gick det, fint spårat var det och vädret är skönt!
Inga frusna fingrar, ingen snö i ögonen och vitt och vackert runtomkring.

Jag tror jag gillar skidåkning! ;o)

Snart är det barna hämtning på skola och dagis, idag planerar vi göra en picnic-i-vardagsrummet-middag. Varm korv med bröd. Låter inte det himla enkelt?!

3 kommentarer:

Lotte sa...

Nu fyllde hon iofs 13 år iår! Mer en gåva till stora damen;) Det sattes på omgående, och hade visst visats upp för storebrorsan med stolthet. :)

Tina - alskadebarn.se sa...

Japp! Rätt skall vara rätt förstås!
TÄNK om jag skrivit bröllopspresent?!.. Ooooooops..;o)

Lotte sa...

Den dagen, den sorgen? ;)