fredag 29 januari 2010

Bara tiden som tryter...


Smycken till Herrar, män, pojkar, killar, pappor och hela det övriga manliga släktet!

jag har mycket att göra just nu, men råkade logga in här på bloggen och ser att den är förtvivlat eftersatt.
Dock är det bara min tid som tryter, orken är det inget fel på.
Jobbar för högtryck!
Samtidigt som det är mängder av beställningar ( inför Alla HjärtansDag?) så är det en massa planer som måste genomföras!
Roliga planer!
Och Roliga jobb! Det är så mycket kärlek som skall präntas in i mina smycken!!

Snart kommer dock en - som jag ser det - välförtjänt minisemester!
Barnen skall få åka skidor - utför!!

Får se om den här mamman vågar riskera liv och lem och ta sig an den stora backen?...
Även om jag var typ tre år då jag första gången stod på ett par slalomskidor, och fortsatte med det en massa, massa år så är det nu trots allt några år sedan jag stod på ett par sist...

Nu måste jag iväg in till Kontorslagret och bulla upp med saker inför ett av våra projekt!
Förhoppningsvis får jag hjälp och sällskap också med det!

Tjolahoppsan saaaa!

Inga kommentarer: