söndag 2 december 2018

Lansering: Ny hemsida!

Till stor glädje (och en rejäl skopa nervositet!) har jag härmed nöjet att presentera min nya hemsida!

I fredags gjorde jag någonting som jag trott varit så långt mycket svårare än jag kunde föreställa mig.
Visst har det varit svårt, och krångligt och det har runnit en och annan frustrations-tår, men jag HAR ett fantastiskt nätverk, underbara vänner och en stöttande familj.
Jag har också mycket höga krav på mig själv, och det är ibland både jättetoppenbra och emellanåt lite tufft.

I fredags smyglanserade jag vår nya hemsida!... < Klicka på länken! (Den öppnas i ett nytt webfönster.)

Jag byggde år 2006, alltså för över 12 år sedan en hemsida i HTML - kodspråket där " < / ( : " , bokstäver och siffror i olika konstellationer är av allra högsta betydelse.. (Man skulle kunna säga att det var ungefär i "hemsidornas begynnelse". Eller nä, men ni förstår...  )

Så går utvecklingen framåt, Google och andra sökmotorer och kataloger gör inträde. Min hemsida ligger kvar, jag ändrar lite text och byter bilder.
Jag kopplar samman Instagram och Facebook med den så man kan se bilder därifrån, men hemsidan är densamma.
Älskade, älskade hemsida, som gett mig mitt jobb, min inkomst och min familjs hela liv hittills...
Nu är den alltså uppdaterad och jag har ä n n u en gång byggt den själv.
Med hjälp från en fantastisk vän som trott på mig, hjälpt i rätt riktning och peppat när det varit svårt. Tack, Per!
I fredags öppnade jag den alltså. (Och bara en sådan sak, att "byta adresser-fast-till-samma-adress"! 😅Tack mitt supportande webhotell ODERLAND Webbhotell AB)
Här är den nu alltså. Den hemsida jag hoppas och ber om att skall bli bättre, enklare och finare för er att klicka runt på då ni drömmer ihop ert smycke som jag hoppas få hjälpa er att tillverka!


Inga kommentarer: