onsdag 2 januari 2008

Det fortsätter att rasa in beställningar till Älskade Barn!
En fröjd för mig att se det lilla jag byggt upp växa sig stort och framgångsrikt!

Och roligare blir det! Snart dags för de vå kurserna jag bokat upp mig på, det skall bli så roligt!
Jag har redan fler idéer som kommer bli "Nyheter" snart.

Tyvärr råkade jag ju precis veckan före julafton ut för vinterkräksjukan, och nu efter tolvslaget 40 graders feber och halsfluss.
Jodå, jag har varit ute i Silververstaden idag, men inte så länge som jag brukar. Febern gör att jag inte orkar, och jag vill ju absolut inte göra ett misstag!

Tänk om - Gud förbjude - jag slog sönder fingrarna!!!
Jag har faktiskt tänkt på det, om det skulel hända....
Gäller att vara skärpt, för det är en hel del vassa och tunga instrument man använder under stor precision.

Idag har jag bara kunnat dricka. Försökte med lite cocacola ikväll för att få lite mer energi, men det frasade så i halsen.
Vårt kranvatten är verkligen gott, men det duger ju inte för att ge mer energi, eller ork då man är lite hungrig.
Halsfluss. Råkade ut för två gånger förra vintern, och en gång förr förra. Och så igen nu alltså.
Inget läkarbesök förrän man haft ont och feber i tre dagar heller...

Skall ta två Alvedon så att jag får sova lite inatt.

Min lilleman vaknar alltid nuförtiden vid 04.00 och vill komma över i min säng.
Det vre ju ok, om han inte ville använda mig som napp samtidigt... Ananrs vill han INTE ligga kvar i någon säng...
Busen.
Hoppas det vänder snart, och att han sover lite längre i sin säng.
Även om det är rätt mysigt förstås...

Tiden går så fort och han är väl också fem år gammal snart, har långa spretiga ben och svar på tal som sina storebrorsor...

På måndag fyller de fem år.
Jag hoppas så innerligt att jag mår bättre innan, så jag hinenr köpa lite födelsedagspresenter!!

Går och lägger mig nu, och samlar kraft för att knocka den här Flussen ordentligt!
Godnatt!!

Inga kommentarer: