måndag 30 augusti 2010

Syskon?

Bland det roligaste jag vet är när mina smycken kommer tillbaks för att få "flera namn" för att namnet på smycket - vilket ju är (underbara tanke!!) en älskad liten människa jag fått förtroendet att skapa ett smycke till - har fått ett syskon!

Nu har det hänt flera gånger på kort tid!!

Det är lika roligt varje gång!
Jag blir så fantastiskt glad och stolt att mina smycken hänger med så!!
Någon skrev en extra rad och ville ha det ordentligt upp-polerat för det har minsann använts varje dag i över två års tid!

Kan ni förstå hur lycklig jag är, som får jobba med det här?
Jag måste nog nypa mig i armen!
(Hellre det än att slå mig med hammaren på tummen! ;o)

Stora Silverhjärtan i kombination med Små silverhjärtan i extrakedjor!
Plats för både barn, barnbarn och barnbarnsbarn!

Inga kommentarer: