onsdag 18 augusti 2010

Att få Glädje!


Klassiska Silverbrickor, både runt halsen och i öronen...

Idag fick jag ett mail.
En gammal klasskompis (Hehe, så värst gammal är hon ju inte förstås - men det var länge sedan vi gick i samma klass! ;o) hade beställt en ring med sina två barns namn på.
Ringen gjorde jag sent en kväll, och jag skickade över en bild på resultatet.
Jag postade den till henne igår (eftersom vi flyttat och inte bor i "samma by" längre! ;o)
Imorse hade jag ett mail i inboxen, med rader som strålade mot mig!...

Alltså, jag blev så glad och varm ända in i hjärtat att läsa att jag liksom faktiskt kunde göra henne så glad, med ett smycke jag smitt i min verkstad!...

Jag älskar att läsa i min gästbok, och jag blir så jätteglad över alla fina mail med så positiva ord om mitt lilla hörn härute i sajberspejs och vad jag kan tillverka!
Tack alla Ni(na!!;o) som tar er en liten stund och ger mig den enorma glädjen det är att få så fin feedback!
Kram!!

Inga kommentarer: