söndag 15 april 2012

Konfirmationssmycken!

Silverkors med din egen text!
Vi smider de minnesvärda, personliga konfirmationspresenterna!

Låt mig göra ditt silverkors med din egen text, datum eller namn!
Kanske konfirmandens namn på framsidan, datumet smått längs nerderkanten och sedan en liten hälsning från dig på baksidan?...
Du hittar fler bilder på de silversmycken jag gjort på vår Facebooksida eller i smyckesgalleriet på vår hemsida, direkt från silververkstaden!

Självklart gör vi många fler former än just kors, och givetvis kan man beställa silverkorsen utan att behöva ge bort dem i konfirmationspresent! ;o)

Ett välgjort smycke, med personlig text - vilket ju är det vackraste i smycket - passar vid alla tillfällen. Kanske är du värd en fin present från dig själv?..

Så brukar jag tänka när jag gjort någonting bra.
Sist köpte jag mig ett par nya Asics joggingdojjor.
När jag tänker efter var det rätt länge sedan.
Och visst har jag gjort några fler bra saker bara på de sista dagarna.
Jag skall nog komma på en bra present till mig själv nu också.

Kanske en halvtimma vid husväggen med min braiga bok nu först?
Så får det bli.

Inga kommentarer: