onsdag 4 april 2012

Personalized, handmade Jewelry!

Hello there, all you englishspeaking visitors!
See more of my personalized jewelrywork, such as
namerings, engagementrings & weddingrings on my Facebookpage! or Instagram!

Your love on a jewelery.

I have my own silverworkshop where I spent most of my awake time making unique, personalized jewelry.
Handmade ~ unique jewelry, with love.

I just love my job. I started my company in the year of 2006, and could never dream of what has become of it today!...
"Beloved Child Inc" are now a familybusiness, in which me and my husband work together full time - and more...

We take great pride in making such significant, meaningful & special jewelry.
Please, welcome to visit our website  www.alskadebarn.se / in english
Motherrings


................................................................................................................................
Här håller påskplaneringen på för fullt!
Not.

Jag har ett påskris (snygga kvistar utan vatten i vasen eftersom mannen är lite allergisk) och en guld filt-kyckling en av mina söner klippt till och limmat på fritids.

Får se om jag river fram lite ikväll.
Eller om jag investerar tiden i sömn...

Påskägg, självklart har jag fixat det till barnen! J ä t t e s t o r a tillochmed.

Var just till Posten och lämnade in dagens paket. Här är ett bildsmycke / fotosmycke som skall bli en Dopgåva nu till helgen!

Nu skall jag laga paradrätt.
Apelsinmarinerad laxfilé och ångkokta vegetabler.

Stek laxfiléerna i Apelsinsaft. (Fun light outspädd)
Peppar & Salt.

Ångkoka grönsakerna i spagettikastrull. (Med inbyggt durkslag.)
Krydda vattnet (som inte skall nå upp till durkslagsbotten) med örtsalt och en klyfta vitlök pressad.)

När laxen är lagom stekt, och grönsakerna genomheta är det klart.

Toppa med tabasco.

Tjolahopp!

Inga kommentarer: