fredag 13 april 2012

Fredagskväll i silververkstan.

Silvermanschettknappar med monogramgravyr.
Många smycken har det blivit den här veckan. Här följer några;
Budskapsamulett med ett väldigt vackert ord!

Present på väg!


Skyddsängel i silver från farmor!

Runtruntrunt!
Silvercirkel, texten handstansad 1mm original.

Klassiker.
Klassiska silverbrickor handstansat med typsnitt Elin.

Dogtags the fashionable way!
Fyrstavar, 5mm och en hänger i extraringar.

Vänskap!
Rund liten silverbricka i 1.5mm Ärtkedja.

Silverarmband med Vaxad Bomullsrem - ställbart i storlek!

Lite blingbling!
Fyrstav 5mm med infattad, vit sten.

Nu hör jag hur mina kids börjar bli klara i badkaret.
Det vankas filmkväll minsann. Med trenne nytvättade kalufser som jag skall sniffa på. Och hoppas jag inte somnar under filmen som de tittar på...

Må ni alla få en lika mysig fredagskväll som jag har för avsikt att ha!

Kram.

Inga kommentarer: